مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-03سياسي

الزام جمع آوری معتادان متجاهر در کردستان/ ضرورت حمایت از معتادان بهبودیافته


دولت هزینه زیادی برای درمان معتادان می پردازد اما اثربخشی آن در جامعه کمتر دیده می شود لذا انجام اقداماتی در راستای حصول نتایج مشهودی بعد از بهبودی افراد معتاد ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: معتادانی که نه قابلیت نگهداری در کمپ و نه در بیمارستان دارند نباید به حال خود رها شوند لذا تدبیری برای جمع آوری و نگهداری آنان باید اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: دولت هزینه زیادی برای درمان معتادان می پردازد اما اثربخشی آن در جامعه کمتر دیده می شود لذا انجام اقداماتی در راستای حصول نتایج مشهودی بعد از بهبودی افراد معتاد ضروری است.

استاندار کردستان با اشاره به آمار اعلامی از جمع آوری 144 معتاد متجاهر از سطح استان، عنوان کرد: باید تمامی معتادان متجاهر جمع آوری شوند.

مرادنیا در ادامه خاطرنشان کرد: با این تفکر که وضعیت استان ما به لحاظ اعتیاد سفید است داریم خودمان را گول می زنیم بلکه با رویکرد دیگری به این قضیه باید نگریست و اقداماتی برای کاهش آمار و شناسایی و بهبودی این افراد انجام شود.

وی بازنگری در خصوص آمار معتادان استان را مهم برشمرد و ادامه داد:  در خصوص آمار و ارقام معتادان باید واقعیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام جمع آوری معتادان متجاهر در کردستان/ ضرورت حمایت از معتادان بهبودیافته

الزام جمع آوری معتادان متجاهر در کردستان/ ضرورت حمایت از معتادان بهبودیافته