مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-03فناوري

بازیابی مخاطبان گوشی از طریق اکانت گوگل با دو راهکار ساده


احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که به اشتباه مخاطبانتان را حذف کرده باشید، برای حل این مساله دو راهکار ساده را به شما می آموزیم.

- ، بسیار ممکن است پیش آمده باشد که به ناخواسته، تعدادی از مخاطبان گوشی خود را پاک کرده و یا قصد بازیابی آن ها را داشته باشید.

اگر چنین اتفاقی را تجربه کرده اید، با ما همراه باشید تا در یک آموزش ساده، با دو روش متفاوت و کارساز، چاره کار را در اختیارتان قرار دهیم.

جدای از مخاطبان خود گوشی و یا سیمکارت، ذخیره سازی مخاطب های برنامه های مختلف حاضر در گوشی، توسط گوگل، خود یک مزیت بسیار مناسب برای لینک کردن تمامی آن ها در یک مکان دسته بندی شده حساب می شود.

اما اگر به اشتباه و یا پس از ریست کردن گوشی، این مخاطبان پاک شده باشند چه باید کرد؟ بازیابی مخاطبان گوشی از طریق اکانت گوگل برای بازیابی مخاطبان ذخیره شده در گوشی و یا سیمکارت خود، ابتدا باید مطمئن شوید که این مخاطبان، تنها در 30 روز گذشته حذف شده باشند؛ چراکه بازه زمانی بالای 30 روز، توسط گوگل قابل پشتیبانی نبوده و مخاطب مورد نظر شما برای همیشه، پاک شده محسوب می شود.

اما در صورتی که تنها چند روز یا هفته است که مخاطب خود را پاک و یا گم کرده اید، نگران چیزی نباشید! پیدا کردن مخاطبان توسط اکانت گوگل در دو روش متفاوت قابل پیگیری خواهد بود که شامل استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیابی مخاطبان گوشی از طریق اکانت گوگل با دو راهکار ساده

بازیابی مخاطبان گوشی از طریق اکانت گوگل با دو راهکار ساده