مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03سياسي

چند خاطره از خبرنگار لشکر خوبان از زبان مادر شهید مجید جباری شهیر


ظهر امروز و در آستانه 17مرداد روز خبرنگار و نیز بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، توفیق دیدار با خانواده شهید مجید جباری شهیر، از خبرنگاران و گزارشگران دفاع مقدس و حماسه پردازان لشکر همیشه پیروز عاشورا فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  سردار عباسقلیزاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به همراه تنی چند از پیشکسوتان جهاد و شهادت و نیز مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی حضور داشتند؛ مادر معزز و اعضای خانواده این شهید والامقام خاطراتی از برهه های مختلف زندگی شهید را نقل کردند که در نوع خود خواندنی و الهام بخش است.

مادر شهید نقل می کنند که در ایام مبارزات منتج به پیروزی انقلاب اسلامی و در یکی از نخستین شبهایی که حکومت نظامی اعلام شده بود و پدر شهید بخاطر کشت و کشتار بیرحمانه عوامل رژیم، در را قفل کرده بود تا بچه ها بیرون نروند، مجید روی پشت بام خانه رفت و شروع به فریاد الله اکبر و شعار دادن کرد و از پشت بام به کوچه پرید و هرطور شده رفت تا در مبارزات انقلاب اسلامی شرکت کند.

مادر می گوید مجید از اول هم اینطور روحیه ای داشت و از کارهای خدایی باز نمی ماند.

جمله ای که خاطره اولین مداحی مجید در روضه خانگی مادرش را به یاد برادر می اندازد و البته وساطتش برای گرفتن رضایت پدر به عضویت براد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خاطره از خبرنگار لشکر خوبان از زبان مادر شهید مجید جباری شهیر

چند خاطره از خبرنگار لشکر خوبان از زبان مادر شهید مجید جباری شهیر