مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03اجتماعي

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت


ثبت نام دانشجویان استعداد درخشان دردوره های بدون آزمون، مقطع کارشناسی ارشد پزشکی آغاز شد و سامانه ثبت نام تا 15 مردادماه فعال است.

- ثبت نام دانشجویان استعداد درخشان دردوره های بدون آزمون، مقطع کارشناسی ارشد پزشکی آغاز شد و سامانه ثبت نام تا 15 مردادماه فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای 23 و 24 مردادماه 99 برگزار می شود و کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند باید از تاریخ 12 تا 14 مرداد از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.

ir نسبت به ثبت نام این سهمیه با انتخاب گزینه الف اقدام کنند.

افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، باید طی روزهای 12 تا 14 مرداد ابتدا ثبت نام اولیه را انجام دهند و برای این کار گزینه ب را انتخاب کرده و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد کردن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام کنند.

همه افراد متقاضی استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون باید از 19 تا 22 مردادماه 99 جهت ثبت نام در دانشگاه و معرفی به مرکز سنجش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت