مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03پزشكي

مراکز جمعیتی و شلوغ آلوده ترین مراکز برای انتقال ویروس کرونا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: مراکز پرجمعیت بویژه تالارها، بازار و معابر عمومی شلوغ آلوده ترین مناطق برای انتقال ویروس کرونا و تشدید بیماری در استان قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان البرز، روز دوشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، پیمان نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، نصیری فرماندار شهرستان البرز، بخشداران، شهرداران و اعضای ستاد کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.

پیمان نامدار در این جلسه اظهار داشت: ویروس کرونا از پدیده هایی است که همه دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده و همه باید با جدی گرفتن خطر آن برای مقابله مهیا باشیم.

وی اضافه کرد: در موج اول این بیماری می توان اذعان کرد که ایران در ردیف کشورهای موفق در مبارزه با آن بود اما در موج دوم به دلیل کاهش نگرانی مردم با چالش های جدی مواجهیم.

نامدار تصریح کرد: بهترین راهکار مقابله با بیماری کرونا رعایت دقیق نکات بهداشتی و ماسک زدن و توجه به فاصله گذاری اجتماعی است اما برخی تصور می کنند فقط با زدن ماسک و بی توجهی به سایر موارد می توانند این بیماری را مهار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز جمعیتی و شلوغ آلوده ترین مراکز برای انتقال ویروس کرونا است

مراکز جمعیتی و شلوغ آلوده ترین مراکز برای انتقال ویروس کرونا است