مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03سياسي

موانع جهش تولید از دیدگاه فعالان اقتصادی چیست؟


سال جاری را رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید نامگذاری کردند و به تازگی فرمودند که عده ای از کارشناسان پیشنهاد کرده اند رؤسای سه قوه کارگروهی را برای شناسایی و رفع موانع تولید تعیین کنند.

- رهبر انقلاب در آغاز سال جاری و در صحبت های نورزی خود، سال 1399 را سال جهش تولید نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، بعد از گذشت حدود 5 ماه از این سخنان رهبر انقلاب، ایشان در روز عید قربان در صحبت خود با مردم یک بار دیگر به مسئله جهش تولید و موانع موجود بر سر راه آن اشاره کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این سخنان خود مساله «هدایت نقدینگی به سمت تولید» و همچنین «رفع موانع جهش تولید» را از دیگر اولویتهای اقتصاد کشور خواندند و گفتند: عده‌ای از کارشناسان پیشنهاد کرده‌اند رؤسای سه قوه کارگروهی را برای شناسایی و رفع موانع تولید تعیین کنند.

همچنین آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه نیز، به تازگی در دیداری با مدیران بانکها بر لزوم فعال سازی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های تحت تملک بانک‌ها و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید تأکید کردند و گفتند: مقام معظم رهبری تصریح فرمودند از زمانی که بانک‌ها یک کارگاه یا کارخانه را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع جهش تولید از دیدگاه فعالان اقتصادی چیست؟

موانع جهش تولید از دیدگاه فعالان اقتصادی چیست؟