مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-03ورزشي

کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی باید برگزار شود


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برگزاری کنکور سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: در صورت عدم برگزاری این آزمون بزرگ کشور در تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر با شکاف روبرو خواهد شد.

- محمدرضا احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف برگزاری کنکور 99 در شرایط شیوع ویروس مشخص نیست، باید برگزاری آزمون ها ازجمله کنکور سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت لغو کنکور سراسری تربیت نیروی ماهر و متخصص با خلأ روبرو می شود، گفت: در صورت لغو کنکور سراسری بین فارغ التحصیلان و تربیت نیروهای متخصص همچون اینترن ها و یا پرستاران شکافی ایجاد می شود و جایگزینی برای آن ها وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت های لازم برای برگزاری کنکور سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: طی نشستی که دیروز وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان مجلس داشته، بر در اختیار گذاشتن ورزشگاه های سراسر کشور در کنار دانشگاه ها و سایر مراکز برگزاری آزمون اعلام آمادگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی باید برگزار شود

کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی باید برگزار شود