مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-03اجتماعي

بی هراس از کرونا در جستجوی زندگی در سطل های زباله


در روزهایی که همه با هراس از کرونا روزگار می گذرانند کسی چندان جرأت نزدیک شدن به این افراد را ندارد و البته آنهایی که اندک روزی خود را در لابه لای همین زباله ها جستجو می کنند ، - ایسنا/خراسان شمالی در روزهایی که همه با هراس از کرونا روزگار می گذرانند کسی چندان جرأت نزدیک شدن به این افراد را ندارد و البته آنهایی که اندک روزی خود را در لابه لای همین زباله ها جستجو می کنند ، همچنان بدون کمترین وسیله حفاظتی به روال همیشه زباله گردی شان را انجام می دهند.

شاید فقط تعداد اندکی از آن ها ماسک و دستکش داشته باشند، برخی ها نیز دستکش به دست دارند و با وجود آلودگی بسیار آن را به صورت خسته خود مالیده و گویی اصلا کرونایی وجود ندارد.

صدور کارت فعالیت برای حدود 150 نفر از زباله گردهای دارای موتور سه چرخ و وانت بار عظیمی مدیر عامل سازمان پسماند خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با فعالیت زباله گردها گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا این سازمان برای سازماندهی تعدادی از زباله گردها اقدام به صدور کارت برای آن ها کرد.

وی افزود: در همین راستا برای حدود 150 نفر از افرادی که دارای وسیله نقلیه سه چرخ و یا وانت بار بودند که امر جمع آوری ضایعات باارزش را از اصناف انجام می دادند، کارت صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی هراس از کرونا در جستجوی زندگی در سطل های زباله

بی هراس از کرونا در جستجوی زندگی در سطل های زباله