مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-03اقتصادي

پویش ازدواج آسان در قزوین راه انداری می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: با راه اندازی پویش ازدواج آسان در قزوین، تشکیل خانواده با روش های ساده و بدون تشریفات را در میان زوج های جوان ترویج می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم بیدخام روز دوشنبه در بازدید از مؤسسه خیریه ازدواج آسان در قزوین گفت: در شرایطی که اقتصاد بسیاری از خانواده ها به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شده شاهد افزایش قیمت ها نیز هستیم که نگرانی ها را بیشتر کرده است.

وی افزود: گرانی کالاها بویژه لوازم خانگی موجب شده برخی زوج های جوان در تشکیل زندگی جدید و تأمین وسایل مورد نیاز دچار چالش جدی شوند که برای آن نیز باید فکری کرد.

بیدخام تصریح کرد: در این شرایط ابتدا باید با فرهنگ سازی برای ترویج ازدواج های آسان اقدام کنیم تا از تشریفات اضافی دوری شود و الگوهای عملی مناسبی هم به زوج های جوان ارائه کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین یادآور شد: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام شیوع کرونا و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج، ضروری است پویش ازدواج آسان و به دور از تجملات در قزوین راه اندازی شود.

بیدخام اظهار داشت: از دستگاه های حمایتی و خیرین و نیز تشکل های مردمی انتظار می رود ضمن ترویج ازدواج آسان و ارائه آموزش های لازم قبل و بعد از ازدواج به پایداری و تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ازدواج آسان در قزوین راه انداری می شود

پویش ازدواج آسان در قزوین راه انداری می شود