مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-03حوادث

نجات جوان 29 ساله پس از 10 ساعت عملیات جست وجو در ارتفاعات شمال تهران


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به سقوط جوان 29ساله در ارتفاعات دارآباد تهران، گفت: بعد از 10 ساعت تلاش و با کمک تیم های پشتیبان هلال احمر شمیرانات مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

- شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات، اظهار  کرد: بامداد امروز در پی اعلام حادثه به مرکز عملیات هلال احمر شهرستان شمیرانات مبنی بر سقوط یک کوهنورد درارتفاعات کوهستان دارآباد منطقه خشکه چال و مصدومیت وی به علت سقوط از ارتفاع غیر همسطح، بلافاصله یک تیم عملیاتی جست وجو و نجات و نیز سه تیم دیگر به عنوان پشتیبان به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ساعت ها جست وجو تیم اعزامی به کوهنورد جوان رسید و پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت پزشکی و فیزیکی، مصدوم که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: به علت صعب العبور بودن مسیر، در نهایت با تلاش نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر شمیرانات پس ازحدود 10 ساعت عملیات در شرایط سخت وصعب العبورمنطقه حادثه، عملیات با موفقیت پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جوان 29 ساله پس از 10 ساعت عملیات جست وجو در ارتفاعات شمال تهران

نجات جوان 29 ساله پس از 10 ساعت عملیات جست وجو در ارتفاعات شمال تهران