مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-03سياسي

شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان در قالب یک طرح تحقیقاتی


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: در نظر داریم تا با طرح مدل نیازسنجی فرهنگی و با شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان به مشکلات آنها پاسخ دهیم و تاکنون 1600 پویه از نیازهای دانشجویان را بررسی و مدل فرهنگی ارائه کرده ایم.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: در نظر داریم تا با طرح مدل نیازسنجی فرهنگی و با شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان به مشکلات آنها پاسخ دهیم و تاکنون 1600 پویه از نیازهای دانشجویان را بررسی و مدل فرهنگی ارائه کرده ایم.

احمد پایداری امروز (دوشنبه_13 مرداد) در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اساس شکل گیری جهاد دانشگاهی بر مبنای مسائل فرهنگی شکل گرفت و در این بخش در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تولید اولین نرم افزار قرآنی کشور از شاخص ترین طرح ها است و تا امروز چندین پروژه فرهنگی مختلف نیز شکل گرفته است.

وی افزود: طرح دیگر مشاوره دانشجویی بود که صندوقی در دانشگاه ها نصب و دانشجویان مسائل خود را در آن مطرح می کردند.

کارشناسان جهاد به سوالات پاسخ می دادند و اکنون بیش از 9 هزار مکاتبه و نامه در این عرصه در این طرح انجام شده و اکنون در قالب یک طرح مطالعاتی در حال بررسی است تا روند مباحث و مشکلات روانشناسی در این چند سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان در قالب یک طرح تحقیقاتی

شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان در قالب یک طرح تحقیقاتی