مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-03اقتصادي

147 پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی گچساران مختومه شد


نماینده اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: امسال 155 پرونده قاچاق کالا برای رسیدگی و اعلام محکومیت به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده که در این زمینه 147 پرونده مختومه شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران صالحی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گچساران که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در شاهراه محورها مواصلاتی جنوب  به شمال و نزدیکی آن به بنادر جنوبی بیشترین کشفیات کالای قاچاق را به خود اختصاص داده است.

 وی با بیان اینکه بیش از نیمی از پرونده های کشفیات کالای قاچاق در شهرستان گچساران رسیدگی می شود، گفت: عملکرد اداره تعزیرات حکومتی گچساران و رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز در این شهرستان رضایت بخش است.

نماینده اداره تعزیرات حکومتی گچساران عنوان کرد: کار رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز با همکاری ماموران انتظامی و مراجع بازرسی توسط شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز بدون فوت وقت و در سریعترین وقت ممکن انجام می شود.

صالحی ادامه داد: امسال  155 پرونده قاچاق کالا برای رسیدگی و اعلام محکومیت به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده که در این زمینه 147 پرونده مختومه اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی گچساران مختومه شد

147 پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی گچساران مختومه شد