مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-16اقتصادي

تکمیل فاضلاب شهرستان بویین میاندشت ضروری است


تکمیل فاضلاب شهرستان بویین میاندشت ضروری است چراکه گاهی بخشی از فاضلاب خانگی به آب شرب نفوذ پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا توسلی شامگاه چهارشنبه در کارگروه الگوی توسعه مناطق و برنامه ریزی استان اصفهان منطقه 6 که با حضور فرمانداران غرب استان در خوانسار برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از برنامه ها مانند بوم گردی و مراسمات ارامنه شهرستان بویین میاندشت و همچنین ایجاد پروژه تکمیل باند دوم محور بویین میاندشت به سمت الیگودرز- درود که هر سال تصادفات فوتی دارد اما در طرح توسعه شهرستان دیده نشده است.

وی گفت: سرمایه گذار با توجه به امنیت منطقه و امنیت شغلی اقدام به سرمایه گذاری می کند، منطقه غرب استان جنبه گردشگری دارد و اگر بنا به توسعه و حفظ منطقه گردشگری و ایجاد امنیت برای گردشگر است محورهای ورودی آن باید ایمن شود.

فرماندار بویین میاندشت تصریح کرد: یکی از گلوگاه های ورودی استان و مرکز کشور محور شهید سالاری در شهرستان بویین میاندشت است و ایست و بازرسی آن جزیی از محور دوم است که نیاز به اعتبارات ملی دارد چون طرح آن مصوبه شورای امنیت ملی دارد.

گیاهان دارویی شهرستان بویین میاندشت نمونه دیگری ندارد وی با بیان اینکه پیست گردشگری افوس و احداث بسته بندی آب معدنی در گردشگری دیده شده است، گفت: گیاهان دارویی شهرستان بویین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاضلاب شهرستان بویین میاندشت ضروری است

تکمیل فاضلاب شهرستان بویین میاندشت ضروری است