مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 02:302020-07-14بين الملل

تاکید بوریس جانسون بر مخالفتش با طرح الحاق در گفتگو با عباس


نخست وزیر انگلیس در گفتگوی تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفتش باطرح الحاق بخش هایی از اراضی کرانه باختری تاکید کرد.

- نخست وزیر انگلیس در گفتگوی تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفتش باطرح الحاق بخش هایی از اراضی کرانه باختری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، در این تماس درباره پیامدهای اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی گفتگو کردند.

دو طرف در جریان این گفت وگوی تلفنی به بررسی آخرین تحولات سیاسی به ویژه طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری که مورد مخالفت فلسطینیان، کشورهای عربی و جامعه جهانی است، پرداختند.

محمود عباس در جریان این گفت وگوی تلفنی، موضع انگلیس در حمایت از تحقق صلح بر اساس قوانین بین المللی و نیز مخالفت این کشور با طرح الحاق که ناقض قطعنامه های شورای امنیت است، ارج نهاد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از انگلیس خواست تمامی تلاش خود را جهت عدم اجرای طرح الحاق به کار بگیرد.

محمود عباس بر آمادگی تشکیلات خودگردان فلسطین برای رفتن بر سر میز مذاکرات بر اساس قوانین بین المللی و تحت نظارت کمیته چهارجانبه بین المللی و با مشارکت کشورهای دیگر تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بوریس جانسون بر مخالفتش با طرح الحاق در گفتگو با عباس

تاکید بوریس جانسون بر مخالفتش با طرح الحاق در گفتگو با عباس