مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:552020-07-14بين الملل

تظاهرات هزاران اسراییلی در قدس و تل آویو با درخواست استعفای نتانیاهو


هزاران تن از شهروندان اسراییلی با تظاهرات مقابل منزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل استعفای وی از این سمت را خواستار شدند.

- هزاران تن از شهروندان اسراییلی با تظاهرات مقابل منزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل استعفای وی از این سمت را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد این تظاهرات سه شنبه شب در قدس اشغالی و تل آویو برگزار شد و شرکت کنندگان در آن استعفای بنیامین نتاینیاهو را که به فساد متهم است، خواستار شدند.

حاضران در تظاهرات قدس اشغالی که برآورد شده شمار آن ها حدود 2000 تن بود با پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آن ها جمله فساد نتانیاهو ما را متنفر کرده ، نتانیاهو استعفا بده و اسراییل برای ماست نه نتانیاهو نوشته شده بود.

این تظاهرات در پی اتهامات فساد علیه نتانیاهو و همچنین شکست دولت وی در مدیریت بحران کرونا برگزار شد.

شرکت کنندگان تلاش کردند تا از موانع ایجاد شده توسط پلیس عبور کنند که به درگیری با پلیس کمنجر شد و برخی تظاهرکنندگان با پرتاب تخم مرغ به سمت پلیس اعتراضاشان را نشان دادند.

همزمان تظاهرات مشابهی در تل آویو با حضور صدها تن در پارک شارلز کلر به مناسبت گذشت 10 سال از جنبش های اجتماعی در اراضی اشغالی که هدفش کاهش قیمت ها و بهبود سطح معیشتی بود برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هزاران اسراییلی در قدس و تل آویو با درخواست استعفای نتانیاهو

تظاهرات هزاران اسراییلی در قدس و تل آویو با درخواست استعفای نتانیاهو