مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 20:252020-07-14اقتصادي

پرداخت سود سهام شرکت فرابورس از طریق سجام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تعداد کل افراد حقیقی و حقوقی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 29 اسفند 98 سهامدار شرکت فرابورس بوده اند، - بیش از 97 درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی 82 هزار و 928 نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، تعداد کل افراد حقیقی و حقوقی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 29 اسفند 98 سهامدار شرکت فرابورس بوده اند، 86 هزار و 142 نفر است که از این تعداد، 85 هزار و 839 نفر سهامدار حقیقی هستند.

در این میان بیش از 97 درصد از سهامداران حقیقی فرابورس یعنی 82 هزار و 928 نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و بدین ترتیب سود نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می شود.

همچنین آن دسته از سهامداران شرکت فرابورس ایران که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند، از اول شهریورماه جاری می توانند با به همراه داشتن کارت ملی خود و مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور، سود نقدی 150 ریالی به ازای هر سهم تصویب شده در مجمع 15 تیر این شرکت را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سود سهام شرکت فرابورس از طریق سجام

پرداخت سود سهام شرکت فرابورس از طریق سجام