مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 20:202020-07-14اقتصادي

اقساط معوق 200 میلیارد تومانی به صندوق رفاه دانشجویان


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اقساط معوق 200 میلیارد تومانی به این صندوق خبر داد و گفت: درخواست ما از دانشجویان به خصوص فارغ التحصیلان دوره تحصیلات تکمیلی این است که با پرداخت بدهی های خود به دانشجویان دیگر کمک کنند.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اقساط معوق 200 میلیارد تومانی به این صندوق خبر داد و گفت: درخواست ما از دانشجویان به خصوص فارغ التحصیلان دوره تحصیلات تکمیلی این است که با پرداخت بدهی های خود به دانشجویان دیگر کمک کنند.

دکتر ناصر مطیعی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت بازپرداخت بدهی وام های دانشجویی به صندوق رفاه دانشجویان اشاره کرد و افزود: بدهی دانشجویان به این صندوق قبل از شیوع کرونا ویروس نیز وجود داشته است، اما در حال حاضر حدود 200 میلیارد تومان بدهی معوق به این صندوق وجود دارد، ضمن اینکه اقساط سر رسید که به موقع پرداخت می شود نیز سر جای خود است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی ما برای نیم سال جاری تحصیلی این است که 480 میلیارد تومان از اقساط معوق پرداختی به صندوق رفاه دانشجویان را دریافت کنیم، اما با توجه به شرایطی که ایجاد شده است، باید منتظر بود و دید چه مقدار از این اقساط بازپرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقساط معوق 200 میلیارد تومانی به صندوق رفاه دانشجویان

اقساط معوق 200 میلیارد تومانی به صندوق رفاه دانشجویان