مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-14اقتصادي

روایت «جهش تولید» و بانک هایی که باید دست ها را بگیرند


بانک ها و دولت در سال «جهش تولید» باید بیش از همیشه دست تولید را بگیرند و در راستای رفع مشکلات سرمایه در گردش آن ها به میدان بیایند.

- خبرگزاری فارس سمنان- گروه اقتصادی: بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد بانکی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان سمنان همواره یکی از اقداماتی است که می تواند به جهش تولید در سالی که به همین نام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین شده است، کمک کند.

مدیران بانکی استان سمنان و به ویژه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در این زمینه باید نقش مهمی ایفا کنند تا مشکلات بانکی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان سمنان در سال جاری رفع شود.

مشکلات بانکی و حقوقی همواره شرکت های تولیدی و صنعتی بزرگ استان سمنان را آزار می دهد و باید عزم مسؤولان برای رفع این مشکلات بیش از گذشته جزم شود.

نیاز 70 میلیارد تومانی در خودروسازی سمنان عوض دیدار، مدیرعامل شرکت خودروسازی فردا که در شهرک صنعتی سمنان مستقر است، می گوید: در حال حاضر، بر اساس توافق این شرکت با ایران خودرو، روزانه 50 دستگاه پژو پارس در این مجموعه تولید می شود.

او می گوید: از سال 95 توافق با شرکای تجاری و تولید محصولات جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفت و بالغ بر 400 دستگاه خودروی ix5 شرکت MG در این واحد تولید و به فروش رسید که به دلیل تحریم ها، با مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «جهش تولید» و بانک هایی که باید دست ها را بگیرند

روایت «جهش تولید» و بانک هایی که باید دست ها را بگیرند