مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-14سياسي

2 محکوم اعدام شده در آذربایجان غربی مستحق عفو نبودند


سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اجرای حکم اعدام 2 محکوم امنیتی، گفت: 2 مرحله پرونده این افراد به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه ارسال شد اما این دو نفر مستحق عفو نبودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در بخش خبری ساعت 21 در خصوص اجرای حکم اعدام دو محکوم امنیتی در آذربایجان غربی، عنوان کرد: این پرونده دو مرتبه به دیوان عالی کشور ارسال شد و در یک مرحله دیوان عالی کشور دستور تکمیل تحقیقات و بررسی های جانبی را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجددا پرونده برای تأمین نظر شعبه دیوان عالی کشور و تحقیقات تکمیلی به استان آذربایجان غربی رفت و پس از انجام تحقیقات تکمیلی نهایتا حکم صادره از دادگاه استان آذربایجان غربی به تأیید دیوان عالی کشور رسید.

وی تصریح کرد: بعد از قطعیت دادنامه، دو مرحله پرونده این افراد به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه ارسال شد که در هر دو مرحله با حضور اعضای کمیسیون بررسی های جامع انجام شد و این افراد را مستحق عفو و تخفیف مجازات به لحاظ جنایتی هولناکی که انجام شده بود و شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان مهاباد، ندانستند.

اسماعیلی اذعان کرد: این فرایند باعث طولانی شدن رسیدگی و فراهم شدن مقدمات اجرای حکم شد و نهایتا امروز در استان آذربایجان غربی حکم قانونی این دو متهم تروریست وابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محکوم اعدام شده در آذربایجان غربی مستحق عفو نبودند

2 محکوم اعدام شده در آذربایجان غربی مستحق عفو نبودند