مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-14سياسي

مادر شهید «جعفر بانوی» به فرزند شهیدش پیوست


مادر شهید «جعفر بانوی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه با اعلام این خبر گفت: مادر شهید جعفر بانوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای گرماب از توابع بخش رخ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

محمد حسینعلی زاده افزود: زنده یاد کلثوم نیک پور مادر شهید جعفر بانوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای گرماب که در سال 1367 داغ فرزند خود را دیده بود، پس از تحمل چند دهه فراق، سرانجام چشم از جهان فرو بست و در سن 77 سالگی میهمان پسرش شد.

وی تصریح کرد: آیین تشییع پیکر پاک مادر شهید جعفر بانوی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در روستای گرماب برگزار شد و مردم دیار این خطه با مادر این شهید والامقام وداع کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه یادآور شد: مرحومه کلثوم نیکپور به علت کهولت سن و تحمل چند سال بیماری، عصر دوشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

حسینعلی زاده افزود: شهید جعفر بانوی فرزند حسینعلی در تاریخ بیستم اردیبهشت سال 1348 دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه اقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید «جعفر بانوی» به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید «جعفر بانوی» به فرزند شهیدش پیوست