مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-14سياسي

اقدام خداپسندانه محکوم قتل غیر عمد پس از آزادی از زندان


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران از اهدای اولین حقوق توسط شخصی که در 17 سالگی مرتکب قتل غیرعمد شده بود پس از آزادی از زندان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار کرد: شخصی که در 17 سالگی مرتکب قتل غیرعمد شده بود، پس از آزادی از زندان، اولین حقوق خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند که با کمک ستاد دیه آزاد می شوند، تحت تأثیر یاری خیرین خداجو خودشان نیز به این جمع می پیوندند.

وی ادامه داد: فرد مذکور دو سال قبل در شب چهارشنبه سوری با انفجار نارنجک دست ساز موجب مرگ نوجوان هم سن و سال محله شان شده بود که به دلیل عجز خانواده از پرداخت دیه، در سن 17 سالگی وارد کانون اصلاح و تربیت شد.

رحمانی در شرح پرونده این فرد گفت: در این پرونده که اولیای دم وضعیتی به مراتب بدتر از اوضاع معیشتی خانواده متهم داشتند، نیکوکاران با اهدای مبلغی بالغ بر 270 میلیون تومان به خانواده داغداری که نوجوان خود را در این حادثه از دست داده بودند، زمینه آزادی این فرد را فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خداپسندانه محکوم قتل غیر عمد پس از آزادی از زندان

اقدام خداپسندانه محکوم قتل غیر عمد پس از آزادی از زندان