مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-14سياسي

مکتب «شهید سلیمانی» می تواند به نظم نوین جهانی کمک کند


مکتب قاسم سلیمانی می تواند به نظم نوین جهانی کمک کند چرا که نماد اندیشه و مکتب طیبه به شمار می رود.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مکتب قاسم سلیمانی می تواند به نظم نوین جهانی کمک کند چرا که نماد اندیشه و مکتب طیبه به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی یک مکتب انسان ساز، عملیاتی و جهادی است، گفت: مکتب سلیمانی در حقیقت ظهور و بروز یک کلمه طیبه است که از یک اعتقاد فلسفی برخوردار بوده و دارای سبکی قاعده مند است.

وی با بیان اینکه این مکتب برخوردار از فرهنگ توأم با معنویت است افزود: مکتب شهید سلیمانی به مثابه بذری است که در صورت کاشته شدن به یک درخت تناور تبدیل و شاخ و برگ آن در قلوب انسان ها گسترش پیدا می کند و آسمان قلوب بشری را به فتح خود درخواهد آورد.

رضایی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی رسالت خود را از زمین شروع کرد اما توانست آسمان ها را فتح کند، تصریح کرد: این مکتب همواره از ابتدای شکل گیری خود در پی عمل به تکلیف بود و در حقیقت بنای آغازین آن را تکلیف مداری بنا نهاد.

رییس کمیته علمی همایش گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی در پی عمل به تکلیف الهی و تولید اندیشه، استراتژی و راهبرد بوده عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب «شهید سلیمانی» می تواند به نظم نوین جهانی کمک کند

مکتب «شهید سلیمانی» می تواند به نظم نوین جهانی کمک کند