مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-14بين الملل

امضای توافقنامه صلح سودان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد


قرار بود امضای اولیه توافقنامه صلح سودان امروز (سه شنبه) در خارطوم، پایتخت این کشور انجام گیرد که طبق گفته یک رهبر جبهه انقلابی امضای این توافقنامه به تعویق افتاد و مراسم به جوبا پایتخت سودان جنوبی منتقل شد.

- قرار بود امضای اولیه توافقنامه صلح سودان امروز (سه شنبه) در خارطوم، پایتخت این کشور انجام گیرد که طبق گفته یک رهبر "جبهه انقلابی" امضای این توافقنامه به تعویق افتاد و مراسم به جوبا پایتخت سودان جنوبی منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، به گفته یک مقام در جبهه انقلابی سودان، امضای توافقنامه صلح بین دولت سودان و جبهه انقلابی قرار بود امروز باشد که تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

این رهبر جبهه انقلابی گفت: میانجی گری جوبا مقرر کرد که مراسم امضای اولیه توافقنامه صلح به جوبا یعنی مقر رسمی مذاکرات منتقل شود.

عبدالله مصطفی از رهبران شورای انتقالی که ریاست آن را الهادی ادریس، رییس جبهه انقلابی برعهده دارد، بعید دانست توافقنامه صلح ظرف روزهای آینده امضا شود زیرا مسائل بسیار پیچیده ای از جمله مقدمه چینی های امنیتی لاینحل باقی مانده اند که زمان بر هستند.

او به اسکای نیوز گفت، مسائل بسیاری حل نشده و اهمیت پرونده مقدمات امنیتی به منظور دستیابی به توافقنامه مد نظر بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافقنامه صلح سودان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

امضای توافقنامه صلح سودان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد