مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:102020-07-14سياسي

آمادگی مردم برای زمان بحران و مخاطرات طبیعی کم است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه یکی از وظایف هلال احمر آموزش همگانی است، گفت: طبق آمار آمادگی مردم برای زمان بحران و مخاطرات طبیعی کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین فتحی در حاشیه برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای برنامه ریزی استان برای تصمیمات استانی بسیار مناسب است و یکی از دستورات جلسه وضعیت هلال احمر و چگونگی آمادگی این ستاد برای مواقع بحران و نیازها بود.

فتحی با اشاره به اینکه برنامه قانون مدیریت بحران یکی از وظایف هلال احمر آموزش همگانی است که همراه با سایر دستگاه ها به صورت تخصصی صورت گیرد افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته متأسفانه مردم آمادگی خوبی در زمینه مقابله با بحران ندارند.

وی بیان داشت: تمام تلاش ما این است که مخاطبان را به سطحی از آمادگی برسانیم که با توجه به نوع مخاطرات استان آمادگی لازم را کسب کنند و بدانند که قبل و حین بحران چه اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان داشت: در زمان بحران یکی از نیازهای اساسی اسکان اضطراری است و این موضوع از اقداماتی است که قبل از بحران باید به آن پرداخته شود و در حال حاضر در شهرستان اقدامات خوبی داشتیم و اماکنی برای اسکان مردم در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مردم برای زمان بحران و مخاطرات طبیعی کم است

آمادگی مردم برای زمان بحران و مخاطرات طبیعی کم است