مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-14اقتصادي

51 هزار خانوار نیازمند از کمیته امداد همدان مستمری دریافت می کنند


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: 51 هزار و 30 خانوار تحت حمایت این نهاد به صورت ماهانه از کمیته امداد مستمری و سایر خدمات حمایتی را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه خدمت به خانواده های نیازمند، وظیفه بزرگ و خطیری است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 38 هزار و 788 خانوار عادی و 12 هزار و 242 خانوار تبصره 14 (خانواده هایی که به دلیل وضعیت معیشتی نامناسب به صورت موقت تحت حمایت هستند و به آن ها وام کارگشایی، وام اشتغال، ودیعه مسکن و در صورت وجود بودجه کمک هزینه تحصیلی و جهیزیه تعلق می گیرد) تحت حمایت بوده و به صورت ماهانه از این نهاد مستمری دریافت کرده اند.

وی تأکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 38 میلیارد تومان مستمری به صورت ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریزشده است.

ترکمانه افزود: کمیته امداد استان علاوه بر پرداخت مستمری به نیازمندان، کمک های حمایتی متنوع دیگری شامل خدمات درمانی، خدمات فرهنگی، خدمات حقوقی و مشاوره ای، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه تأمین جهیزیه، پرداخت وام قرض الحسنه، تقدیم کمک های بلاعوض نقدی و غیر نقدی، ارائه آموزش های فنی وحرفه ای رایگان و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال را نیز به این خانواده ها ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 هزار خانوار نیازمند از کمیته امداد همدان مستمری دریافت می کنند

51 هزار خانوار نیازمند از کمیته امداد همدان مستمری دریافت می کنند