مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-14اقتصادي

ثبت اطلاعات توزیع لاستیک در سامانه توزیع و فروش یزد الزامی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ازالزامی شدن ثبت اطلاعات توزیع لاستیک در سامانه فروش و توزیع لاستیک توسط شرکت های تعاونی و فروشگاه های وابسته به نهادها و ادارات استان خبر داد.

- محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد کنترل و پایش بازار خرید و فروش لاستیک اظهار داشت: بر اساس گزارش های دریافت شده در مورد توزیع لاستیک سواری، توسط شرکت های تعاونی و فروشگاه های وابسته به نهادها و ادارات استان در ماه های اخیر، تمامی دستگاه های مزبور مطابق با دستورالعمل توزیع تایر مصوب کارگروه تنظیم بازار استان و مصوبه کمیته تخصصی لاستیک هرگونه توزیع تایر سواری با ثبت مشخصات خریداران در سامانه توزیع تایر سواری تحت نظارت صورت می پذیرد.

وی افزود: از آنجا که فروش و توزیع لاستیک خارج از شبکه مجاز رسمی ثبت شده، غیر قانونی است، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت نام کاربری توسط نمایندگان این دستگاه ها با محوریت اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک شهرستان یزد الزامی شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 فقره پرونده به ارزش 290 میلیون و 942 هزار ریال در این زمینه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات توزیع لاستیک در سامانه توزیع و فروش یزد الزامی شد

ثبت اطلاعات توزیع لاستیک در سامانه توزیع و فروش یزد الزامی شد