مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:412020-07-14اجتماعي

احتمال بارش باران طی روزهای پایانی هفته در اصفهان


کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنج شنبه بارش باران در اغلب نقاط استان دور از انتظار نیست.

- مژگان امیرامجدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی 3 روز آینده در سطح استان است، اظهار کرد: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق، در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق شرقی و شمالی و تا حدی مرکز استان گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنج شنبه بارش باران در اغلب نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا در اکثر مناطق استان طی 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت، گفت: بر این اساس پیش بینی می شود دمای هوای اصفهان امروز بعد از ظهر در گرم ترین ساعت به 37 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد، کمینه دمای هوای شهر اصفهان برای فردا صبح در خنک ترین ساعات به 24 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

امیرامجدی ادامه داد: گرمترین نقاط استان طی 24 ساعت آینده چوپانان و کاشان با 40 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه استان نیز بویین میاندشت با 8 درجه سانتیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش باران طی روزهای پایانی هفته در اصفهان

احتمال بارش باران طی روزهای پایانی هفته در اصفهان