مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:212020-07-14اقتصادي

107 واحد زمین خالی شهرک های صنعتی تهران تعیین تکلیف شود


استاندار تهران با اشاره به اینکه برای راه اندازی شهرک های صنعتی دولت و استانداری هزینه های زیادی را کرده است گفت: 107 واحد زمین خالی شهرک های صنعتی تهران تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی، عصر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: تحولاتی که در حوزه شهرک های صنعتی در سال گذشته و جاری داشتیم مناسب بوده هر چند باید در برخی موارد تأکیدات ویژه داشته باشیم که واحدهای غیرفعال که تعداد آنها یکهزار و 400 عدد است برای فعال سازی در اولویت قرار بگیرند.

محسنی بندپی با بیان اینکه استان تهران از لحاظ تعداد واحدهای تعطیل شده در رده دوم قرار گرفته است گفت: استان تهران با 17 درصد واحد تعطیل بعد از اصفهان با 15 درصد در رده دوم قرار دارد لذ ا باید برای تعیین تکلیف این واحدهای تعطیل شده نهایت تلاش صورت بگیرد و نسبت به فعال سازی مجدد اقداماتی صورت بگیرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه برای راه اندازی و در اختیار قرار دادن زمین به تولید کننده توسط دولت و استانداری هزینه های زیادی صورت گرفته است، گفت: نسبت به یک هزار و 107 واحد زمین خالی که به تولید کنندگان داده شده باید ضرب العجلی برای تعیین تکلیف این زمین ها داده شود چرا که با اوضاع پیش آمده و گران شدن زمین این گونه نباشد که بخواهند زمین ها را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 واحد زمین خالی شهرک های صنعتی تهران تعیین تکلیف شود

107 واحد زمین خالی شهرک های صنعتی تهران تعیین تکلیف شود