مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-14اقتصادي

جزییات جلسه امروز کمیسیون انرژی با حضور زنگنه


سخنگوی کمیسیون انرژی جزییات جلسه امروز کمیسیون انرژی در نوبت صبح و بعداز ظهر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنل، مالک شریعتی‌نیاسر درباره جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت:جلسه صبح امروز کمیسیون انرژی به مدت 4 ساعت با حضور وزیر نفت و معاونان وی برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی ادامه داد: وزیر نفت در این جلسه به مدت یک ساعت به ارائه کلی برنامه‌های وزارت نفت در 21 اولویت در حوزه‌های تولید و افزایش ظرفیت نفت و گاز، روش‌های فروش نفت در شرایط تحریم، برنامه‌های توسعه‌ای پتروشیمی، وضعیت نیروی انسانی و .

پرداخت.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه جلسه با وزیر نفت اعضای کمیسیون مباحثی را در موضوعات مختلف مطرح کردند، تصریح کرد: برنامه وزارت نفت برای افزایش بهره‌وری، مدیریت دارایی‌های فیزیکی و ضرورت تهاتر بدهی‌ها به پیمانکاران بزرگ به‌صورت نفت از جمله مطالبات نمایندگان از این وزارتخانه بوده است.

وی ادامه داد: تشریح وضعیت قرارداد‌های جدید صنعت نفت و نحوه واگذاری‌ها، ارائه برنامه تعیین جایگاه ایران در تجارت آینده انرژی منطقه و جهان، ضرورت اولویت‌گذاری درباره صنعت پالایش و طرح‌های ذخیره‌سازی میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی از دیگر مطالبات اعضای کمیسیون انرژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه امروز کمیسیون انرژی با حضور زنگنه

جزییات جلسه امروز کمیسیون انرژی با حضور زنگنه