مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-14اجتماعي

ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر آغاز شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: ثبت نام آنلاین نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت در 35 رشته مهارتی در استان بوشهر، گفت: این مسابقات با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرمتمرکز و غیر هم زمان، استانی و منوط به تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در مسابقات ملی مهارت می توانند با در نظر گرفتن محدودیت سنی مدارک لازم از قبیل عکس، تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی یا معافیت نظام وظیفه (برای داوطلبان ذکور و مشمول) را به صورت آنلاین بارگذاری نموده و بدون مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای تا 5 مرداد ماه جهت حضور در مرحله شهرستانی ثبت نام کنند.

دراهکی شرط سنی برای داوطلبان رشته های آکواترونیک - فناوری آب، ساخت و تولید (در قالب تیم 3 نفره)، مکاترونیک (در قالب تیم 2 نفره) و امنیت شبکه (در قالب تیم دو نفره) متولدین 11 دی 74 به بعد و برای سایر رشته ها متولدین 11 دی 77 به بعد دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر آغاز شد

ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر آغاز شد