مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-14اقتصادي

کاهش زمان صدور مجوز برای تاسیس شرکت ها


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که طبق اظهارات وزیر اقتصاد، زمان صدور مجوز برای تاسیس شرکت ها از 72 روز به 3 روز کاهش یافته است.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که طبق اظهارات وزیر اقتصاد، زمان صدور مجوز برای تاسیس شرکت ها از 72 روز به 3 روز کاهش یافته است.

حجت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی گفت: در این جلسه آقای دژپسند گزارشی از تسهیل صدور مجوز برای تاسیس شرکت ها و کاهش زمان موردنیاز آن از 72 روز به 3 روز ارائه کرد.

تامین مالی واحدهای تولیدی یکی دیگر از دستور کارهای کمیسیون صنایع و معادن بود که به زعم وزیر اقتصاد و دارایی بازار سرمایه ظرفیت مناسبی برای تامین منابع مالی مورد نیاز صنعت و معدن است.

وی افزود: براساس گفته مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، قوانین مصوب نباید مشوق بدحسابی باشد زیرا تسهیلات گیرندگان به جای استرداد وجوه دریافتی در موعد مقرر، از پرداخت آن خودداری می کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: کشور در حال تجربه بودجه بدون نفت است، به زعم وزارت اقتصاد و دارایی وصول مالیات براساس اصول است.

فیروزی الزام دولت به ایجاد نظامات جامع در تمام حوزه ها را یکی از خواسته های کمیسیون صنایه عنوان و خاطرنشان کرد: مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان صدور مجوز برای تاسیس شرکت ها

کاهش زمان صدور مجوز برای تاسیس شرکت ها