مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-14سياسي

30 طلاق توافقی ارمغان بهار کرونایی آستارا


در سه ماله نخست سال جاری 30 پرونده طلاق برای طی مراحل مشاوره به این اداره ارجاع شده است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره بهزیستی آستارا گفت: در سه ماله نخست سال جاری 30 پرونده طلاق برای طی مراحل مشاوره به این اداره ارجاع شده است.

فریبرز خورشیدی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات مشاوره پیش از طلاق توافقی از وظایف بهزیستی است.

وی با بیان اینکه در فصل بهار سال جاری و با توجه به شیوع بیماری کرونا، بالغ بر 30 پرونده طلاق توافقی از مراجع قضایی شهرستان به اداره بهزیستی ارجاع داده شده است، ادامه داد: پس از جلسات مشاوره، نتیجه به دادگستری اعلام می شود و بهزیستی از نتیجه مثبت و یا منفی این مشاوره ها مطلع نمی شود.

وی افزود: این آمار در سال 1398 بالغ بر 320 پرونده بود که علاوه بر سایر گونه های طلاق که در آمار بهزیستی وجود ندارد، رقمی قابل تأمل است.

خورشیدی در بخش دیگر سخنان خود به بیمه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: تاکنون 174 زن سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره توسط واحد امور اجتماعی، بیمه تأمین اجتماعی شده اند.

رییس اداره بهزیستی آستارا در خصوص اجرای طرح غربالگری شنوایی و بینایی کودکان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر 1327 کودک در طرح شنوایی و 3925 کودک در طرح بینایی غربالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 طلاق توافقی ارمغان بهار کرونایی آستارا

30 طلاق توافقی ارمغان بهار کرونایی آستارا