مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-14اجتماعي

ابتلای 668 نفر در شهرداری تهران به کرونا


معاون شهردار تهران از ابتلای 668 نفر در شهرداری تهران به کرونا خبر داد و گفت: فردا دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.

- حامد مظاهریان معاون شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره آمار مبتلایان به کرونا در شهرداری تهران اظهار داشت: تا کنون 61 هزار و 158 نفر از کارکنان در طرح غربالگری کرونا شرکت و 14 هزار و 558 نفر به واحد آزمایش خون و اسکن ریه معرفی شدند که پس از آزمایشات مشخص شد که 668 نفر درگیر این بیماری هستند.

 وی افزود: از همان روزهای ابتدایی گسترش این اپیدمی، بحث غربالگری کارکنان در دستور کار قرار گرفت و تا کنون 14 نفر از همکاران را به دلیل این بیماری از دست داده ایم.

 معاون شهردار تهران با بیان اینکه اکنون شهر تهران دیگر بار در مرحله هشدار قرار دارد، گفت: شهردار تهران و کارکنان شهرداری با جان و دل تلاش دارند تا اقدامات لازم برای خروج تهران از این روزهای سخت را به عمل آورند.

  وی بیان داشت: در این میان حفظ سلامت کارکنان شهرداری از اولویت بالایی برخوردار است چراکه در مسیر این مبارزه نفس گیر خادمان شهر باید برای ادامه خدمت سالم و مهیا بمانند، لذا به منظور حفظ سلامت محیط کار، فردا دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 668 نفر در شهرداری تهران به کرونا

ابتلای 668 نفر در شهرداری تهران به کرونا