مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-14سياسي

دشمن سه شیفت کار می کند ولی ما یک شیفت


رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: ما در برابر فعالیت سه شیفت دشمنان برای مبارزه با انقلاب شکوهمند اسلامی، فقط در یک شیفت کار می کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: ما در برابر فعالیت سه شیفت دشمنان برای مبارزه با انقلاب شکوهمند اسلامی، فقط در یک شیفت کار می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد پورشعبانعلی در آیین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا که امروز در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام این بندر مرزی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن شخصیت و افکار جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه ما در برابر فعالیت سه شیفت دشمنان برای مبارزه با انقلاب شکوهمند اسلامی، فقط در یک شیفت کار می کنیم، ادامه داد: رصد هوشمندانه تهاجم فرهنگی در ابعاد گوناگون از اصلی ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر کدام از مردم ایران باید یک مبلغ باشند، افزود: جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس، هر کدام یک ملت بودند که عزت و آبرو را برای ما به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین پورشعبانعلی در بخش دیگر سخنان خود تبلیغ را از اساسی ترین رسالت های انبیای الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم در بینش و تفکر اسلامی جایگاه خاصی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن سه شیفت کار می کند ولی ما یک شیفت

دشمن سه شیفت کار می کند ولی ما یک شیفت