مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-14سياسي

توزیع 6000 میلیارد تومان اعتبار میان دانشگاه های علوم پزشکی طی چند روز آینده


معاون رییس جمهور و رییس برنامه و بودجه گفت: با دستور مقام معظم رهبری امکان برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی فراهم شد که بخشی از این اعتبار پرداخت شد و در چند روز آینده 6 هزار میلیارد تومان در بین دانشگاه های علوم پزشکی توزیع می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون رییس جمهور و رییس برنامه و بودجه گفت: با دستور مقام معظم رهبری امکان برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی فراهم شد که بخشی از این اعتبار پرداخت شد و در چند روز آینده 6 هزار میلیارد تومان در بین دانشگاه های علوم پزشکی توزیع می شود.

محمدباقر نوبخت 24 تیرماه در آیین افتتاح بیمارستان 239 تختخوابی ولیعصر بروجن در چهارمحال وبختیاری، با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا 100 درصد اعتبارات بخش بهداشت و درمان در سال گذشته به طور کامل اختصاص یافت، اظهار کرد: این مسئله در حالی اتفاق افتاد که به دلیل شیوع کرونا درآمدهای دولت محقق نشد و کشور در رکود ناشی از کرونا قرار داشت.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه 3500 میلیارد تومان اعتبار در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور توزیع شد، افزود: با دستور مقام معظم رهبری امکان برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی فراهم شد که بخشی از این اعتبار پرداخت شد و در چند روز آینده 6 هزار میلیارد تومان در بین دانشگاه های علوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6000 میلیارد تومان اعتبار میان دانشگاه های علوم پزشکی طی چند روز آینده

توزیع 6000 میلیارد تومان اعتبار میان دانشگاه های علوم پزشکی طی چند روز آینده