مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-14سياسي

اجرای طرح دستان مهربانی در انجمن خیریه کلیوی زنجان


دبیر کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی استان زنجان، گفت: طرح دستان مهربانی با هدف کمک به اقشار نیازمند به همت کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انجمن کلیوی زنجان؛ هما ماهی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم کمیته بانوان طرح دستان مهربانی است، افزود: این طرح با هدف کمک به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوندی در انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا می شود.

وی اظهار کرد: تا کنون بیش از 700 بسته معیشتی در قالب طرح دستان مهربانی برای بیماران نیازمند دیالیزی توزیع شده که در این ایام نیز ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی استان زنجان، با اشاره به مهم ترین اقلام تهیه شده توسط خیرین خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل گوشت گوسفندی، برنج، روغن، احسان غذاو…بودند که ارزش ریالی مجموع بسته های توزیع شده در بین بیماران دیالیزی و پیوندی، 180 میلیون ریال است.

ماهی تاکید کرد: شهروندان و خیرین نوع دوست می توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب 2525 بانک ملی ویا شماره کارت 6037799519376 واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فروردین اهدا کنند تا گوشه ای از آلام این عزیزان در این روزهای کرونا کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دستان مهربانی در انجمن خیریه کلیوی زنجان

اجرای طرح دستان مهربانی در انجمن خیریه کلیوی زنجان