مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-14ورزشي

رییس فدراسیون دوچرخه سواری: در 3 سال گذشته تست مثبت دوپینگ نداشته ایم


رییس فدراسیون دوچرخه سواری با قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص پیشبرد اهداف مسائل ضد دوپینگ دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در این جلسه مقرر شد آموزش های لازم درخصوص آشنایی بیشتر ورزشکاران و مربیان در مورد مسائل ضد دوپینگ  به صورت مجازی و ارسال فیلم های آموزشی صورت پذیرد و همچنین کلاس هایی به صورت آنلاین برای ورزشکاران و مربیان با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برگزار شود.

همچنین تعدادی از ورزشکاران تیم های ملی در لیست نادو (RTP)  قرار گرفتند که در زمان خارج از مسابقه ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اجازه داشته باشند حداقل 3 نوبت در طول سال از ورزشکاران نامبرده آزمایش تست دوپینگ به صورت سرزده انجام دهند.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این نشست گفت: فدراسیون دوچرخه سواری همواره از جمله فدراسیون هایی است که بیشترین درخواست را از ستاد نادو برای گرفتن تست دوپینگ ملی پوشان داشته است.

  وی افزود: با افتخار می گویم که ملی پوشان دوچرخه سواری در سه سال گذشته در هیچ تورنمنت یا مسابقه بین المللی تست دوپینگ مثبتی نداشته و به طور جد موضوع مبارزه با دوپینگ را ادامه می دهیم و امیدواریم تعامل فدراسیون با ستاد نادو همچنان ادامه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون دوچرخه سواری: در 3 سال گذشته تست مثبت دوپینگ نداشته ایم

رییس فدراسیون دوچرخه سواری: در 3 سال گذشته تست مثبت دوپینگ نداشته ایم