مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-14سياسي

فرهنگ ایرانی و سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی تبلیغ شود


امام جمعه شاهرود، تبلیغ و ترویج فرهنگ ایرانی و سبک زندگی اسلامی را در فضای مجازی اولویتی مهم برای فعالان فضای مجازی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی عصر امروز در نشستی با جمعی از فعالان فضای مجازی و خبرگزاری های شهرستان شاهرود در راستای ایجاد انس و مودت اصحاب رسانه و تقدیر از تلاش های آنان در امر مقابله با کرونا ویروس، ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، بر اهمیت حفظ آن و توجه به روایت امام رضا (ع) در فضای مجازی، بر لزوم توجه به ویژگی های مؤمن دارای ایمان کامل تأکید کرد.

وی اظهار کرد: امام رضا (ع) در روایتی بیان می فرمایند که مؤمن ایمانش کامل نمی شود؛ مگر سه ویژگی داشته باشد که اولی از خدا، دومی از پیامبر (ص) و سومی از امام معصوم (ع) است.

امام جمعه شاهرود افزود: خصلتی که باید از خداوند یاد گرفت، کتمان راز است که در فضای مجازی کاربرد دارد؛ در ابتدا فرد باید راز خودش و راز دیگران را نگه دارد و خصلت پیغمبر اسلام (ص) که باید آموخت، مدارا با مردم است؛ آن هم با انسان هایی که قانون را رعایت نمی کنند.

امینی بیان کرد: سومین خصلت که از امام معصوم وارد شده، صبر بر سختی های بدنی و اقتصادی بوده و اگر این سه خصلت در کسی باشد، ایمانش کامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایرانی و سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی تبلیغ شود

فرهنگ ایرانی و سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی تبلیغ شود