مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-14دانش

ساماندهی اطلاعات اعضای هیئت علمی در پایگاه های استنادی


رییس اداره انتشارات دانشگاه شیراز از ساماندهی اطلاعات اعضای هیئت علمی در پایگاه های مختلف از جمله پایگاه های استنادی خبر داد.

- هاجر ستوده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: مرکز علم سنجی دانشگاه هم از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد که همه کارهایی که در این مرکز انجام می شود ارزیابی وضعیت علمی دانشگاه شیراز در سطح ملی و بین المللی است.

وی با بیان اینکه ارزیابی وضعیت علمی دانشگاه و اعضای هیئت علمی و مجلات مختلف دانشگاه شیراز و مجلات کشور و مجلات در سطح جهانی از وظایف این مرکز است، افزود: مرکز علم سنجی دانشگاه شیراز با نهادهای علم سنجی و رتبه بندی تعاملات نزدیک دارد و اطلاعات دانشگاه شیراز را برای آماده سازی و ارسال می کند.

ستوده با بیان اینکه مرجع ضروری مثل فهرست مجلات سیاه فهرست مجلات معتبر و همینطور فهرست پایگاه های معتبر توسط مرکز علم سنجی دانشگاه شیراز تهیه می شود، افزود: این مرکز در امر سیاستگذاری ارزیابی پژوهش را در دانشگاه شیراز به ویژه با معاونت علمی همکاری نزدیک و در واقع با اکثر واحدهای پژوهشی که در دانشگاه در امر پژوهش هستند همکاری نزدیک دارد.

رییس اداره انتشارات دانشگاه شیراز با تصریح اینکه یکی از معضلاتی که دانشگاه شیراز داشت نایکدستی اطلاعات اعضای هیئت علمی در سامانه های مختلف بود، عنوان کرد: طرح بزرگ اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اطلاعات اعضای هیئت علمی در پایگاه های استنادی

ساماندهی اطلاعات اعضای هیئت علمی در پایگاه های استنادی