مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-14بين الملل

تظاهرات صدها سودانی مقابل سفارت امارات درخارطوم


صدها سودانی امروز با برپایی تظاهراتی مقابل سفارت امارات از مقامات ابوظبی خواستند ضمن عذرخواهی از ملت سودان به دلیل فریفتن آنها و اعزام جوانانشان به لیبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها سودانی امروز سه شنبه در مقابل سفارت امارات در خارطوم تظاهرات کردند تا به اقدام امارات در فرستادن آنها به جنگ در لیبی به جای کار در ابوظبی اعتراض کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، تظاهرات کنندگان از امارات خواستند به دلیل سوء استفاده شرکت اماراتی بلک شیلد از جوانان سودانی و اعزام آنها به صحنه جنگ در لیبی، از آنها عذرخواهی و این جرم خود را تلافی کند، زیرا طبق قراردادهای منعقد شده، قرار بود جوانان سودانی برای خدمات امنیتی در ابوظبی به کار گرفته شوند، اما ناخواسته سر از لیبی درآورده و از آنها خواسته شد  به صفوف شبه نظامیان ژنرال خلیفه حفتر ملحق شوند.

تظاهرات کنندگان سودانی پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها عباراتی نظیر سودان تحقیر نمی شود و با درهم فروخته نمی شود و نه به کشاندن جوانان سودانی به کشمکش های بین المللی نوشته شده بود.

پلاکاردهای دیگری هم در دست تظاهرات کنندگان بود با شعارهایی نظیر امارات باید اعتبار سودان را بازگرداند و ما به عنوان نگهبان رفتیم، اما سرنوشت ما تبدیل شدن به قربانیان شرکت بلکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات صدها سودانی مقابل سفارت امارات درخارطوم

تظاهرات صدها سودانی مقابل سفارت امارات درخارطوم