مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-14پزشكي

کرونا همچنان قربانی می گیرد/ دورهمی خانوادگی هم ممنوع


بیماری ناشناخته کووید19 با گذشت قریب به 5 ماه از پاندمی ایجاد شده، در مسیر صعودی موج دوم شیوع با سوء استفاده از کاهش حساسیت های اجتماعی، همچنان در جامعه می تازد و از میان گروه های مختلف، - ایسنا/فارس بیماری ناشناخته کووید19 با گذشت قریب به 5 ماه از پاندمی ایجاد شده، در مسیر صعودی موج دوم شیوع با سوء استفاده از کاهش حساسیت های اجتماعی، همچنان در جامعه می تازد و از میان گروه های مختلف، قربانی می گیرد.

حالا دیگر هیچ فردی از زن و مرد، پیر و جوان، ورزشکار و غیر ورزشکار و .

در مقابل کروناویروس مصون نیست.

استان فارس به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور علی رغم برخورداری از زیرساخت های مناسب بهداشتی و درمانی در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری و بهره مندی از کادر پزشکی و پرستاری متخصص و متبحر، به واسطه اهمال گروهی اندک از شمار شهروندان، در مقابل تاخت و تاز کرونا ویروس، دژی آسیب پذیر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گزارش روز سه شنبه 24 تیر پیرامون آمار بیماری کووید19 در فارس، از داغ دار شدن 10 خانواده دیگر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

علی اکبری با اشاره به اینکه کادر درمان در استان فارس علیرغم فشار سنگینی که طی 5 ماه گذشته و به واسطه شیوع کروناویروس به آنان تحمیل شده است، همچنان در سنگر خود استوار ایستاده اند، تاکید کرد که بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان قربانی می گیرد/ دورهمی خانوادگی هم ممنوع

کرونا همچنان قربانی می گیرد/ دورهمی خانوادگی هم ممنوع