مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-14اقتصادي

205 فقره جواز تاسیس توسط سازمان صمت مرکزی صادر شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از صدور 205 فقره جواز تاسیس توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرخی روز سه شنبه در آیین معارفه رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های دشمنان استان مرکزی توانسته شعار رونق تولید در سال گذشته را محقق سازد.

وی ادامه داد: سند جهش تولید در استان عملیاتی شده است و امیدواریم با دنبال کردن و اجرای آن شعار جهش تولید تحقق پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: در سه ماهه نخست سال گذشته 164 جواز تأسیس با سرمایه گذاری 18 هزار و588 میلیارد ریال در این استان صادر شد اما با وجود مشکلات و تعطیلی های ناشی از کرونا در سه ماهه نخست امسال این رقم به 205 فقره رسیده است و از نظر حجم سرمایه گذاری دارای 82 درصد رشد بوده است.

به گفته فرخی، در سه ماهه نخست پارسال 60 پروانه بهره برداری با 18 میلیارد و 220 میلیون ریال در استان مرکزی صادر شد اما این مهم در سه ماه نخست امسال به 63 مورد با سرمایه گذاری بیش از 40 میلیارد ریال رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در این آیین اظهار کرد: در نظر داریم در مسیر چهارگانه وزارت صمت در بحث اتمام پروژه های نیمه تمام، جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

205 فقره جواز تاسیس توسط سازمان صمت مرکزی صادر شد

205 فقره جواز تاسیس توسط سازمان صمت مرکزی صادر شد