مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-14اقتصادي

ثبات قیمت و افزایش کیفیت مهمترین دستاورد بیمه معلم در حوزه دانش آموزی است  


درحالیکه تعرفه های درمانی، دیات و هزینه های اداری در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است بیمه معلم توانسته با بهره گرفتن از توان سازمانی و تخصصی خود حق بیمه سرانه دانش آموزان طی این سال ها را ثابت نگه داشته و در مواردی نیز کاهش دهد.

- در حالیکه تعرفه‌های درمانی، دیات و هزینه‌های اداری در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است بیمه معلم توانسته با بهره گرفتن از توان سازمانی و تخصصی خود حق بیمه سرانه دانش‌آموزان طی این سال ها را ثابت نگه داشته و در مواردی نیز کاهش دهد.

عباس معینی معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با تاکید بر پایداری قیمت های اعلامی از سوی بدنه کارشناسی بیمه معلم افزود: این در حالی است که سقف پرداخت خسارت در برخی تعهدات و پوشش های قرارداد مذکور افزایش نیز پیدا کرده است.

معاونت بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با تاکید بر اینکه بیمه معلم هیچگاه تنها شرکت کننده دراستعلامات وزارت آموزش و پرورش برای بیمه حوادث دانش آموزی نبوده است و عملکرد این شرکت نه تنها از سوی این وزارتخانه بلکه از سوی سازمان بازرسی کل کشور، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حسابرس و بازرس قانونی شرکت تحت مراقبت و بررسی بوده است ادامه داد: بیمه معلم در سال های اخیر توانسته در میان استعلامات رسیده به وزارت آموزش و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات قیمت و افزایش کیفیت مهمترین دستاورد بیمه معلم در حوزه دانش آموزی است  

ثبات قیمت و افزایش کیفیت مهمترین دستاورد بیمه معلم در حوزه دانش آموزی است