مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-14ورزشي

کالدرون: مشکلی برای مذاکره با پرسپولیس ندارم


با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس رابطه خوبی دارم و مشکلی برای مذاکره با آن‌ها ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گابریل کالدرون، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره حکم فیفا و اینکه آیا قرار است با سرخ‌ها توافق کنند یا خیر، بیان کرد: در این باره باید بگویم وکیلم مذاکرات را پیگیری می‌کند، چون این موضوع در تخصص او است.

او به من گفت مذاکره نکنید، چون اگر مذاکره کنید و به توافق حاصل نشود، باید دوباره یک دادگاه جدید تشکیل شود و همه چیز به مدت 2 سال دیگر طول خواهد کشید.

من حاضر به صحبت با باشگاه پرسپولیس هستم، زیرا با اعضای هیئت مدیره رابطه خوبی دارم و تا جایی که به برخی شرایط عمل شود، من مشکلی برای مذاکره ندارم.

او در مورد چهارمین قهرمانی احتمالی سرخ‌ها در لیگ برتر اظهار کرد: دور از انتظار نبود، خیلی خوشحالم که پرسپولیس در آستانه کسب قهرمانی است و فکر می‌کنم یک جا‌هایی خوب عمل کردیم، من این چالش را قبول کردم، چون می‌دانستم تیم خوبی خواهیم شد و بازیکنان هم با عمللکرد خود این موضوع را نشان دادند، ما روز به روز پیشرفت کردیم و تیمی بهتر از قبل ساختیم.

پرسپولیسی‌ها خواستار دریافت رای کامل حکم کالدرون شدندکالدرون ادامه داد: بازیکنان نشان دادند که بی‌نظیر هستند و من فقط می‌توانم از زحمات شان تشکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالدرون: مشکلی برای مذاکره با پرسپولیس ندارم

کالدرون: مشکلی برای مذاکره با پرسپولیس ندارم