مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-14پزشكي

شهرداری های کدام مناطق تهران بیشتر گرفتار کرونا شده اند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران، درباره آمار ابتلا به کرونا در میان کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: - رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: کارکنان مناطق 3، 5 و 6 شهرداری بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران، درباره آمار ابتلا به کرونا در میان کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: متأسفانه در پیک دوم شیوع کرونا آمار ابتلا به این بیماری در میان کارکنان شهرداری افزایش یافته است.

وی افزود: کارکنان مناطق 3، 5 و 6 شهرداری بیشترین آلودگی ناشی از ویروس کووید ـ 19 را داشته اند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن تمهیدات و انجام غربالگری ها اقدامات لازم جهت پیشگیری از ابتلای بیشتر انجام گرفته است، گفت: طی غربالگری ها آمار مبتلایان به کووید ـ 19 که به نوعی ناقل بی علامت بوده اند بیشتر شده است که با قرنطینه به موقع توسط خودشان و با در نظر گرفتن تمهیدات اقدامات لازم صورت گرفته و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خداکرمی گفت: در میان کارکنان اخیرا فوت ناشی از ابتلا به کرونا به غیر از دو نفر در شهرداری منطقه 6 تهران نداشته ایم و غربالگری های لازم در این راستا در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های کدام مناطق تهران بیشتر گرفتار کرونا شده اند؟

شهرداری های کدام مناطق تهران بیشتر گرفتار کرونا شده اند؟