مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-14اقتصادي

187 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد


رییس صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 187 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسین حسینی ظهر سه شنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی، معدنی و تولیدی اظهار داشت: در راستای رونق تولید در استان بوشهر تلاش گسترده ای صورت گرفته و از فعالان این عرصه حمایت می شود.

وی از پرداخت 187 میلیارد تومان به بنگاه های اقتصادی استان بوشهر از سوی بانک های عامل خبر داد و افزود: این واحدها در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده بودند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به پرداخت این تسهیلات در حوزه های صنعت و معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا در سریع ترین زمان شاهد پرداخت تسهیلات رونق تولید باشیم.

وی با اشاره به افزایش روند ایجاد و توسعه سرمایه گذاری های تولیدی در شهرک های صنعتی استان بوشهر ادامه داد: 26 میلیارد تومان برای اجرای طرح های بخش کشاورزی استان بوشهر پرداخت شده است.

حسینی از پرداخت تسهیلات با سود 10 درصد برای ماشین آلات بخش معدنی به عنوان ابزار تولید در معادن خبر داد و گفت: همکاری بانک ها در تحقق رونق تولید در بخش های صنعتی، کشاورزی و معدنی اهمیت بسیار زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

187 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

187 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد