مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-14سياسي

اطلاع رسانی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده به مردم ضعیف است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اطلاع رسانی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده به مردم ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی ظهر سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: هفته دولت را پیش رو داریم و انتظار می رود که در این زمان عملکرد و اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت مدیران دستگاه های اجرایی در گسترش اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده افزود: دستگاه های اجرایی عملکرد خود را به زبان مطلوب مردم اطلاع رسانی نکرده اند در حالی که رقیب به زبانی که مردم می خواهند حرف می زند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تقدیر از برنامه هایی نظیر نذر ماسک خاطرنشان کرد: برای توسعه سلامت می توان از ظرفیت خیرین و اجرای کارهای خیریه و مردمی استفاده کرد.

لزوم ترویج نذر ماسک وی با دعوت از مردم برای تهیه ماسک در منزل و نذر ماسک برای دیگران اضافه کرد: مردم را به این کار نیک دعوت می کنم که الان بالاترین عمل خیر است چون بعضی افراد توان تهیه ماسک را ندارند.

خورشیدی با بیان اینکه دولت در زمینه روایت گری به خوبی عمل نکرده است، ادامه داد: به دلیل ضعف در روایت گری، سرمایه های اجتماعی تضعیف شده است و رقیب از این فرصت استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده به مردم ضعیف است

اطلاع رسانی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده به مردم ضعیف است