مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-14سياسي

لغو برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله جهاد دانشگاهی


مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی از لغو برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله جهاددانشگاهی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی از لغو برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله جهاددانشگاهی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم رییسی با اعلام این خبر، افزود: با وجود برنامه ریزی های صورت گرفته و آمادگی واحدهای سازمانی این نهاد برای معرفی و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و شاخص ترین دستاوردهای خود در حوزه های مختلف پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزشی، تجاری سازی و کارآفرینی، به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع روبه رشد بیماری کووید ـ 19، تصمیم بر آن شد که نمایشگاه ویژه دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی برگزار نشود.

وی هم چنین به تغییر در نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: ما هر سال در روز شانزدهم مردادماه که مصادف با سالگرد تشکیل این نهاد است، در مراسمی با حضور مسئولان کشور از جدیدترین دستاوردهای برجسته محققان جهاددانشگاهی رونمایی می کردیم و از جهادگران نمونه کشوری در حوزه های مختلف در همین مراسم تقدیر به عمل می آمد که امسال با توجه به خطرات اجتماعی برگزاری اجتماعات، این مراسم ان شاالله با برقراری ارتباط زنده تصویری با میهمانان ویژه و منتخبی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله جهاد دانشگاهی

لغو برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله جهاد دانشگاهی