مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-14اقتصادي

11 درصد از محصولات صادراتی استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد


معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه 11 درصد از محصولات صادراتی استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد، گفت: جهاد کشاورزی لرستان موظف به شناسایی ظرفیت های توسعه صادرات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار امروز سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه توسعه صادرات لرستان در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع صادرات، گفت: یکی از مزیت ها و ظرفیت های خوب استان، توسعه صادرات غیر نفتی است.

وی گفت: در جلسه امروز که با حضور اعضای کارگروه توسعه صادرات استان برگزار شد، وضعیت صادرات استان نسبت به مدت مشابه سال قبل مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در کل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 30 درصد از نظر ریالی افزایش صادرات داشته ایم که این میزان رضایت بخش نیست.

عبدالهی، افزود: یکی از ظرفیت های خوب استان توسعه صادرات بخش کشاورزی است که امروز تصمیماتی در این زمینه گرفته شد و جهاد کشاورزی موظف شده است، توانمندی هایی که در زمینه توسعه صادرات می توان داشته باشیم را پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 14 کالا را به 8 کشور صادر می کنیم، گفت: در این زمینه لزوم افزایش تنوع کالاها و تعداد کشورهای مقصد، مدنظر است که این موضوع در سال جاری به خاطر بیماری کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد از محصولات صادراتی استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد

11 درصد از محصولات صادراتی استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد