مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-14سياسي

امضاء تفاهم نامه 7 هزار میلیارد ریالی بسیج سازندگی در خراسان شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و همچنین مسئولان استانی خراسان شمالی، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، قرارداد 7 هزار میلیارد ریالی بسیج سازندگی و استانداری خراسان شمالی به تصویب این شورا رسید و پس ازآن انعقاد قرارداد میان طرفین انجام شد.

ابوالقاسم چمن فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به کلیات این طرح گفت: طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی کشور در خراسان شمالی به عنوان ششمین استان کشور، مورد تصویب و انعقاد قرار داد قرار گرفت که بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال پروژه در سطح استان انجام می شود.

وی با اشاره به سرفصل های پروژه های تعریف شده در این قرارداد خاطرنشان کرد: حوزه های آب رسانی با اولویت آب شرب روستایی، راه روستایی، کشاورزی، طرح محلات کرامت و حاشیه نشین استان و حوزه زیرساخت و اشتغال پنج محور اصلی این تفاهم نامه هستند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی سهم هر کدام از طرفین این تفاهم نامه را 50 درصد اعلام کرد و افزود: باتوجه به مشکل جدی آب در خراسان شمالی، در این راستا اقدامات جدی برای محرومیت زدایی از چهره روستاهای استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه 7 هزار میلیارد ریالی بسیج سازندگی در خراسان شمالی

امضاء تفاهم نامه 7 هزار میلیارد ریالی بسیج سازندگی در خراسان شمالی